TICKET SYSTÉM / HELPDESK

Jedná se o plně modulární systém běžící nad redakčním systémem Drupal. Veškeré licence jsou nekomerční (GPLLGPL). Systém je možné napojit (skrze standardní API) na libovolnou aplikaci (např. rezervační systém, e-shop, campus web, multifunkční webový portál apod.)

Základní verze ticket systému zahrnuje následující funkčnost

  1. Zadávání, správa a přidělování jednotlivých tiketů
  2. Stavy tiketů (nový, v řešení, čekající, uzavřený) a jejich priority (nízká, střední, vysoká, kritická)
  3. E-mailové upozornění na nový tiket nebo na změnu stavu tiketu
  4. Možnost zadávání tiketů nebo změny jejich stavu (obsahu) prostřednictvím e-mailu
  5. Vyhledávání podle klíčových slov nebo obsahu (integrace s Drupal search)
  6. Neomezený počet uživatelů (jinými slovy - co Váš HW unese)
  7. Komentáře k tiketům

 

Ukázka zadávání nových tiketů z navigačního menu

Obrázek
 

Ukázka přehledu tiketů

Obrázek