TICKET SYSTÉM / HELPDESK
Printer-friendly versionSend by email
Jedná se o plně modulární systém běžící nad redakčním systémem Drupal. Veškeré licence jsou nekomerční (GPL, LGPL). Systém je možné napojit (skrze standardní API) na libovolnou aplikaci (např. rezervační systém, e-shop, campus web, multifunkční webový portál apod.)
Základní verze ticket systému zahrnuje následující funkčnost
- Zadávání, správa a přidělování jednotlivých tiketů
- Stavy tiketů (nový, v řešení, čekající, uzavřený) a jejich priority (nízká, střední, vysoká, kritická)
- E-mailové upozornění na nový tiket nebo na změnu stavu tiketu
- Možnost zadávání tiketů nebo změny jejich stavu (obsahu) prostřednictvím e-mailu
- Vyhledávání podle klíčových slov nebo obsahu (integrace s Drupal search)
- Neomezený počet uživatelů (jinými slovy - co Váš HW unese)
- Komentáře k tiketům
Ukázka zadávání nových tiketů z navigačního menu